Informacje o naborze
Planowany termin rozstrzygnięcia naboru
120 dni od ostatniego dnia składania wniosków o dofinansowanie w ramach danej rundy konkursowejMiejsce składania wniosków
Centrum Projektów Polska Cyfrowa, ul. Spokojna 13A 01-044 Warszawa
Sposób składania wniosków
Wnioski o dofinansowanie realizacji projektu będą przyjmowane w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem aplikacji udostępnionej pod adresem: https://popc0202.cppc.gov.pl/
Na co i kto może składać wnioski?
Kto może składać wnioski?
Typ Beneficjenta:
- jednostki administracji rządowej,
- podmioty podległe jednostkom administracji rządowej podmioty,
- nadzorowane przez jednostki administracji rządowej,
- partnerstwa zawiązywane na podstawie art. 33 ustawy.
Na co można otrzymać dofinansowanie/wsparcie?
Typy projektów:
- Typ I: Przenoszenie gotowych rozwiązań IT między urzędami,
- Typ II: Wdrażanie nowych rozwiązań IT w urzędach, w tym opracowanie i wdrożenie horyzontalnych rozwiązań możliwych do zastosowania w skali całej administracji (wsparcie może dotyczyć również modernizacji istniejącego rozwiązania IT).
Kryteria wyboru projektów/przedsięwzięć
Finanse
Poziom dofinansowania projektu/przedsięwzięcia
Maksymalne dofinansowanie wynosi 100% kosztów kwalifikowanych projektu, z czego 84,63% stanowią środki UE (EFRR), a 15,37% to współfinansowanie krajowe z budżetu państwa.
Jaka jest pula środków na nabór wniosków?
Kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w konkursie wynosi 60 000 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt milionów PLN 00/100 PLN) i stanowi środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (50 778 000,00 PLN) oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa (9 222 000,00 PLN).
Kwoty środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w poszczególnych rundach są następujące:
Runda pierwsza – kwota 52 249 647,58 PLN (słownie: pięćdziesiąt dwa miliony dwieście czterdzieści dziewięć tysięcy sześćset czterdzieści siedem PLN 58/100 PLN) i stanowi środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (44 218 876,74 PLN) oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa (8 030 770,84 PLN);
Runda druga – kwota 15 000 000,00 PLN (słownie: piętnaście milionów PLN 00/100 PLN) i stanowi środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (12 694 500,00 PLN) oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa (2 305 500,00 PLN).
Niezbędne dokumenty
Regulamin naboru
Wzór wniosku o dofinansowanie/o objęcie wsparciem
Wzór umowy o dofinansowanie/o objęcie wsparciem
Inne ważne informacje
Jakie środki odwoławcze przysługują składającemu wniosek?
Informacje na temat ścieżki odwoławczej zostały opisane w Regulaminie konkursu.
Pytania i odpowiedzi
Wyjaśnień w kwestiach dotyczących naboru IOK udziela w odpowiedzi na zapytania kierowane na adres poczty elektronicznej: konkurs2.2-pytania@cppc.gov.pl
Wyjaśnienia w kwestiach dotyczących konkursu o charakterze ogólnym publikowane są na stronie internetowej IOK: www.cppc.gov.pl
Linki
https://cppc.gov.pl/po-polska-cyfrowa/po-pc-ii-os/dzialanie-2-2-cyfryzacja-procesow-back-office-w-administracji-rzadowej/nabor-wnioskow-popc-2-2-9-nabor